Switching Lives With Jeffree Star

Поділитися
Вставка
  • Опубліковано 17 вер 2019
  • We switched lives with Jeffree Star.... We live complete opposite lifestyles
    SUBSCRIBE - uaclips.com/user/TheDolan...
    Watch the video we did on Jeffree's channel!! - uaclips.com/video/Fzz6C5rXNTk/відео.html
    Last Week's Video - uaclips.com/video/xnRnM_9Xn-0/відео.html
    Merch - dolantwins.com
    Ethan’s Stuff
    INSTAGRAM - ethandolan
    TWITTER - EthanDolan
    SNAPCHAT - EthanDolan
    Grayson’s Things
    INSTAGRAM - graysondolan
    TWITTER - GraysonDolan
    SNAPCHAT - GraysonDolan
  • КомедіїКомедії

КОМЕНТАРІ • 43 676

  • Gnaneswaran Sellappah
    Gnaneswaran Sellappah 2 години тому

    When you realise that she bought another hermes biking after the vault tour and before this collaboration

  • Samantha De La Cueva
    Samantha De La Cueva 3 години тому +1

    I can’t even tell who is Ethan and who is Grayson lmao

  • Goddess Katt
    Goddess Katt 4 години тому

    Imagine if the recent Cali fires had caught up to him... All those Hermes bags & all the expensive stuff he has...

  • K C
    K C 5 годин тому +1

    Does Jeffree star have a UAclips channel

  • Corina Alvarado
    Corina Alvarado 5 годин тому

    Our dessert air....

  • Rachel C
    Rachel C 6 годин тому

    I cant have dairy either

  • Carol Deaton
    Carol Deaton 7 годин тому

    Omgosh one of your purchase could save Granny's home and make me live my life happy for the rest of it. You have done such a wonderful job at your life and business. I am sure your mom is proud of you.💜

  • feeedyourhead
    feeedyourhead 7 годин тому +1

    How's E-Star feeling?
    ......
    Anxious

  • Nature's Dichotomy
    Nature's Dichotomy 7 годин тому

    Jeffree: ew we dont use plastic straws

    also Jeffree: "Let's each take different cars!!"

  • Katch Garrett
    Katch Garrett 9 годин тому

    Omg was that room not pink 😲

  • burt macklin fbi
    burt macklin fbi 10 годин тому

    33:42 at 0.25 speed HAHAHAHA

  • Dee Marie
    Dee Marie 19 годин тому +1

    The way they feel insecure is how teenager girls feel when they do their hair and makeup. People stare and you're expected to be sexy so you forget how to act 😭😭

  • Kaitlyn
    Kaitlyn 20 годин тому

    8:10 he looks like the Cheeto bronzer was rubbed all over him

  • summer
    summer 20 годин тому +1

    toxic masculinity is dead and im happy

  • Exol For life
    Exol For life 20 годин тому

    Dolan twins in this video: If the twins from Boo! 2 grew up as insta baddies

  • Mallory R
    Mallory R 20 годин тому

    Those fries have milk in them too...didn't seem to have a problem eating those lol.

  • Katt Whittaker
    Katt Whittaker 21 годину тому +1

    32:00 my bisexual ass doesn’t know how to handle Grayson in this shot

    • Neche Pacheco
      Neche Pacheco 3 години тому

      Yoooo i thought I was alone! I was like "idk if its cuz I'm pan but I'm kinda into this"

  • Esmeralda .R
    Esmeralda .R 21 годину тому

    What the fuck how rich is he omg

    • Neche Pacheco
      Neche Pacheco 3 години тому

      He stated in another video he made like 100 million dollars one year. So that around the average for him.

  • Katt Whittaker
    Katt Whittaker 21 годину тому

    It’s a little harder to tell them apart in full makeup but I can still do it. I feel like people who can’t figure out who’s who are odd.

  • Amanda McLellan
    Amanda McLellan 22 години тому +1

    Theory: jeffree did the necklaces to tell them apart

  • Amanda McLellan
    Amanda McLellan 22 години тому

    The dolan twins give off major young child vibes around jeffree and i stan

  • Chelsea Salas23
    Chelsea Salas23 23 години тому

    Min 25:47 in low speed is the funniest thing ever 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • Sav Cartwright
    Sav Cartwright 23 години тому

    "I be in my girls ear like 36:17 "

  • Anise Walker
    Anise Walker День тому +1

    They look like antonia garza

  • melanie3213
    melanie3213 День тому

    Meat toast 😂

  • Diana Rivera
    Diana Rivera День тому

    literally everyone: *Jeffree is God*



    me: IS THAT RICKY DILLON @33:25

  • 𝔈𝔠𝔨𝔰𝔱𝔞𝔰𝔶

    “You can’t put a price on happiness”
    Who else just got so annoyed by the sales man????

  • Dr Monday
    Dr Monday День тому +2

    Jeffree star lives my dream

  • Light Monolith
    Light Monolith День тому

    These boys are like the dictionary definition of Himbo

  • v comm
    v comm День тому +1

    10:45 You gotta love Jeffree. A billionaire and she spoke about McDonald's discount on cookies !!! LOL

  • Tiana Coffman
    Tiana Coffman День тому

    The standing off while licking a jawbreaker 😭😭😭

  • ellie ball
    ellie ball День тому +1

    Jeffree's diet is my diet except I get fat

  • wtf lia
    wtf lia День тому

    was that ricky dillon at 33:26 ?

  • Sherren Steal
    Sherren Steal День тому

    hahahahahaha

  • Rachael-Louise Black
    Rachael-Louise Black День тому

    Anybody notice how Jeffree hair remains behind his shoulders at all times?

  • ejano Crowsnatcher
    ejano Crowsnatcher День тому

    they look like George michael naturally o.O

  • Jack Baer
    Jack Baer День тому

    That salesman was so fake lol

  • Maryah Payen
    Maryah Payen День тому +2

    Is it just me that couldn’t tell Grayson and Ethan apart

  • Martin Henry
    Martin Henry День тому

    i expect a dolan twins makeup palette

  • Vanessa Lucado
    Vanessa Lucado 2 дні тому +1

    Uhm, am I the only one who saw Ricky Dillon at 33:25??? Or am I insane? Because I swear to gawd, it looks like him.

  • Pookie Peters
    Pookie Peters 2 дні тому +2

    I know I'm late but am i the only one who couldn't tell Ethan and Grayson apart

  • Brittani Robinson
    Brittani Robinson 2 дні тому +1

    How can they look so pretty and pull off everything they wear when they ain't even a girl when I can barely pull anything off.

  • Nihilist Church
    Nihilist Church 2 дні тому +1

    White chicks who?

  • •Ava Edits•
    •Ava Edits• 2 дні тому

    18:01 “I like Barbie lizard” Quote it!

  • Victoria_riya
    Victoria_riya 2 дні тому +1

    How he says so skinny eating McDonald's, WTF skinny legend

  • kymmy Lysaght
    kymmy Lysaght 2 дні тому

    Nates like I can see the trio in bed

  • no thank you
    no thank you 2 дні тому +1

    in the thumbnail you guys looked like kazuichi souda ngl

  • Libby C
    Libby C 2 дні тому +1

    Jeffery star makes Gucci look poor

  • Kaitlin Jarvis
    Kaitlin Jarvis 2 дні тому

    Why does Gray look like Jessi from Little Mix?

  • Ijeoma Nwokorie
    Ijeoma Nwokorie 2 дні тому +1

    Idk why jeffree's cornrows are SENDING me

  • Kayla Nichole
    Kayla Nichole 2 дні тому

    I loveddddd this

  • Ynnah Francheska
    Ynnah Francheska 2 дні тому +4

    when I first saw jeffree's hair:
    me:wait is that jokerr??

  • lala LOL
    lala LOL 2 дні тому

    The hair flips are everything!

  • Kate M tv
    Kate M tv 2 дні тому +1

    am i the only one one that can’t tell ethan and grayson apart like this

  • Jason Slack
    Jason Slack 3 дні тому

    HOW BIG ARE THOSE FRIES

  • Diana Turner
    Diana Turner 3 дні тому

    26:54 was that Ricky Dillon?

  • GameBoyLAHagers LucasThePlaya10

    not onlydose jeffree know fashion he knows his cars

  • Peppa
    Peppa 3 дні тому

    Okay so when the twins were getting their 5 o’clock shadow getting covered up im like it looks like they rubbed Cheeto dust all over their faces

  • Crystal Aurelia
    Crystal Aurelia 3 дні тому +32

    I love how chill Nate is about everything jeffree does
    Dresses in heels n wears a full face of makeup? Cool
    Has Shane dress like him for a day n learn the behind the scene details on their lives? Dope
    Dresses in hundreds of dollars worth of clothes? Nice
    Dresses in Walmart clothes n acts like a straight boy? Continue
    Dresses like the Dolan twins? Okay
    Has the Dolan twins dress like jeffree? Uh huh cool

  • Crystal Aurelia
    Crystal Aurelia 3 дні тому

    I’m living for the Dolan twins n jeffree hyping each other up n being so comfortable around each other