Machine Gun Kelly - el Diablo [Official Music Video]

Поділитися
Вставка
  • Опубліковано 25 лип 2019
  • Machine Gun Kelly's Hotel Diablo album available everywhere now! smarturl.it/HotelDiabloMGK
    Directed by Snuffy.NYC & Jimmy Regular
    Listen: smarturl.it/eldiablo
    Hotel Diablo Tour tickets on sale now www.machinegunkelly.com/tour
    Follow Machine Gun Kelly:
    machinegunkelly
    MachineGunKellyMusic
    machinegunkelly
    #MachineGunKelly #elDiablo #HotelDiablo #MGK

    Music video by Machine Gun Kelly performing el Diablo. © 2019 Bad Boy/Interscope Records
    vevo.ly/eSAAol
  • МузикаМузика

КОМЕНТАРІ • 9 530

  • Henry Bascombe
    Henry Bascombe 14 годин тому

    This is so terrible. How the hell does he have fans.

  • Elia Bartel
    Elia Bartel 20 годин тому

    rhymes again on again and shit on shit ,both twice...

    not stonks

  • Mr. John Richmond
    Mr. John Richmond 23 години тому

    it seems to me that Candy and el Diablo are mumble rap

  • Hazard Bake
    Hazard Bake День тому

    I think he just said Fuck Em

  • DenZel Zhi Xuan
    DenZel Zhi Xuan День тому

    He shouldn't have wake the god up :( you're good tho diablo

    • Luca Romano
      Luca Romano День тому

      fuck god, shirveled up rapper, retire em

  • Ardy Sara
    Ardy Sara День тому

    Still a live MGK?

  • Magic_Kush69
    Magic_Kush69 День тому

    Nothing in the entire song Rhymes except for "yeah"

  • Евгения Замоторина

    Чётко

  • NHD4Y
    NHD4Y 2 дні тому

    this man just snorted him self 2:13

  • Ebuka Anafulu
    Ebuka Anafulu 2 дні тому +2

    Props to the added lyrics but I could spit every verse long before, lol....
    Song's quite addictive and unfortunately too short....

  • Nejdet Doğan
    Nejdet Doğan 2 дні тому

    Başlangıçta bu nedir AMK demiştim . Şimdi zil sesim .

  • All About Raps!
    All About Raps! 2 дні тому +4

    stop beef! for me MGK is modern Slim Shady

  • Yamuna Gowda
    Yamuna Gowda 2 дні тому

    😍😍😍😍

  • Horrorlola
    Horrorlola 2 дні тому

    And idk why

  • Horrorlola
    Horrorlola 2 дні тому

    MGK reminds me of Lachlan

  • Kshitij Aire
    Kshitij Aire 2 дні тому +2

    damn you killed it mahn. i heard you for the first time on logan pauls show impaulsive

  • Non Stop8
    Non Stop8 3 дні тому

    MGK: FUCK YOUR BIG BRO
    YOUR BIG BRO: :c

  • catarina F
    catarina F 3 дні тому

    Why's he playing DnD in area 51?

  • Kim Guite
    Kim Guite 3 дні тому +3

    FAVORITE 💓

  • Chance Stiers
    Chance Stiers 3 дні тому

    I got a ex that be whoring my shit. Had an altercation back in Florida!

  • Kala bhuna
    Kala bhuna 3 дні тому +1

    I thought he died in birdbox, but he out here with the car

  • judas what?
    judas what? 3 дні тому +1

    I think that "stop the debate" verse he dissed EM and i have a grear fr kells EST 4 LIFE BUT i miss the old kells

  • Pulsi79
    Pulsi79 3 дні тому

    2:08
    BLOOD ON HANDS - 👽 Aliens immigrants move out!!!! MGK chased away Aliens 👽 from Area 51

  • Toxic Cam
    Toxic Cam 3 дні тому

    It’s Eminem not em I get it WOW

  • The Matrix Has You
    The Matrix Has You 3 дні тому

    Clean up your fucking attitude budz

    • The Matrix Has You
      The Matrix Has You 18 годин тому

      @Leaky Butt whats a million dollars when you a worthless piece of shit

    • Leaky Butt
      Leaky Butt 2 дні тому

      The Matrix Has You He’s a millionaire, your not

  • Mrs. Foley
    Mrs. Foley 3 дні тому +4

    LIKE THE CLEVELAND BEATS. IF YOU AINT FROM THE OH YOU AINT EVEN GUNNA KNOW. #SORRYNOTSORRY

  • Osamena Devojka
    Osamena Devojka 3 дні тому

    uaclips.com/video/V6hS0ksH7T0/відео.html
    Can we give him support by listening his song?

  • Damião Reis
    Damião Reis 4 дні тому

    Não há cuidado pois gxxxxxxx,ucy,u7&,7yg

  • Tyler Hale
    Tyler Hale 4 дні тому +4

    like if
    MGK is better than Eminem

  • Hibu Joni
    Hibu Joni 4 дні тому +3

    You are mgk and make the song as your stage name coz u fire rapid like machine gun tho.. eg. Chip of the block,alpha omega n many more.. your fan tho

  • Killer Rabbit
    Killer Rabbit 4 дні тому +5

    This guy is my favourite rapper

  • Thomas Davis
    Thomas Davis 4 дні тому

    U wack again

    • MorPh clan
      MorPh clan 4 дні тому +3

      Stop riding eminem's dick

  • Abdi Izan
    Abdi Izan 4 дні тому

    Diablo for my funeral song!!!!🔥🔥

  • Mone Fritz
    Mone Fritz 4 дні тому +5

    He talking bout yall hating ass stans

  • ARTHUR MOAHGAN
    ARTHUR MOAHGAN 5 днів тому

    Imagine how many lines he racked up before the video shoot

  • IevilMAD
    IevilMAD 5 днів тому +8

    Don't hate this dude cuz Eminem,this dude is cool and not that bad :)

  • GD DUVAL FL
    GD DUVAL FL 5 днів тому +3

    The greatest

  • Сережа Харламов
    Сережа Харламов 5 днів тому

    Топ!!

  • SKYLER 007
    SKYLER 007 5 днів тому

    T

  • BIL RHYMES
    BIL RHYMES 5 днів тому

    uaclips.com/video/z0rCEj1dLlM/відео.html plz support me

  • Neny T
    Neny T 5 днів тому +3

    Love u mgk 😘😘est4life fav all time

  • LOL4LIFE secs
    LOL4LIFE secs 5 днів тому

    i want to hear the song without the yeahs

  • X k
    X k 5 днів тому +2

    I’m upset about how good this sounds

  • C4NDY
    C4NDY 5 днів тому

    1:36 best part of the whole song! :D

  • Princess Judah
    Princess Judah 5 днів тому

    Lol. Did that boy just per in the middle of the song.

  • Anthony Banchi
    Anthony Banchi 5 днів тому +40

    Mgk gotta team up with Lyrical lemonade so he can get more veiws

    • Neil X
      Neil X День тому

      we dont do that here

    • Theofilus Lopulalan
      Theofilus Lopulalan 2 дні тому +2

      He don't need new viewers. Keep the circle tight dawg

    • DenZel Zhi Xuan
      DenZel Zhi Xuan 3 дні тому +1

      He shouldnt have diss eminem tho this is what happen if u diss the god (not a mgk hater)

  • Nuestibinevenit
    Nuestibinevenit 5 днів тому +1

    I think mgk is better since Eminem kicked his ass

  • flms
    flms 5 днів тому +1

    Fire!

  • XEAY OFFICIAL
    XEAY OFFICIAL 6 днів тому

    Check My Remix Guys🔥 ( last video in my channel ) #XEAY #ELDIABLO 😈❤️

  • My Wet Fish
    My Wet Fish 6 днів тому

    MGK vs Tom Macdonald?!

    • FanRose FabRose Spencer
      FanRose FabRose Spencer 4 дні тому

      They honestly give me the same vibe. Like, their flow is amazingly similar also. I would love to see them on a track even though I personally don't enjoy Tom

  • Al-Mashier Ahalul
    Al-Mashier Ahalul 6 днів тому +4

    He’s not a mumble rapper

  • Hemliga Hemlig
    Hemliga Hemlig 6 днів тому

    Got a ricegum feeling.

    • Savannah Scavarda
      Savannah Scavarda 5 днів тому +2

      Hemliga Hemlig don’t even say that name lol

  • Star Demon
    Star Demon 6 днів тому

    0:20 thats a sausge

  • GaTrademarkz
    GaTrademarkz 6 днів тому +1

    Fuego 🔥 🤙🏾

  • Trenton Baratheon
    Trenton Baratheon 6 днів тому +2

    He said " I made a promise to beat they ass up like Adonis" (Creed) so gangsta

  • ShitTalking Skywalker
    ShitTalking Skywalker 6 днів тому +82

    I thought Em called him a mumble rapper?? Far from it.

    • ShitTalking Skywalker
      ShitTalking Skywalker День тому

      Jesus. that disturbed ppl. lol

    • Electrifying 3:16
      Electrifying 3:16 День тому

      Can you blame him? The EP MGK dropped after the beef was a mumbling embarrassment that just proved Em's point.

    • Jared Borellis
      Jared Borellis 2 дні тому +2

      Sorry but he called him a mumble rapper and then he released binge which was a mumble rap album so at that moment he was right 🙄

    • Leaky Butt
      Leaky Butt 2 дні тому +11

      ShitTalking Skywalker Em And his fans are the type of guys to call every modern rapper mumble

  • HypnoCrossX
    HypnoCrossX 6 днів тому +4

    Other Rappers: Flex with lambo or Ferrari
    MGK: Flexes with Grand Tourer

  • Bilel bilel Bilel
    Bilel bilel Bilel 6 днів тому +1

    Emeneim

  • mind fuck
    mind fuck 6 днів тому +2

    Tell all my competition that I love 'em
    But I brought 'em back just to kill 'em again
    Tell all the listeners that I said, "Fuck 'em"
    If they thought I'd never be breathing again
    I keep some drink in the cup
    In case anyone got some more beef, I can eat 'em again
    I made a promise to beat they ass up
    Like Adonis, survive, I'll meet 'em again
    Fuck your big bro, uh
    We the ones that got it when the rent's low
    I make it happen again
    I'm back to rappin' again, 808s slappin' again
    Light it and pass it again
    Know what I'm packin' again, I'm an assassin again
    I shoot dice, yeah, gamble with my life, yeah
    No invites, yeah, keep my circle tight, yeah
    All my hoes, yeah, keep that sugar spice, yeah
    For the bros, yeah, I do not think twice, yeah
    I got a combination to a safe in the back of the bank that be storing my shit
    Just had a conversation with a girl that I dated, now she out here whoring and shit
    I got a reputation to be doing and showing up 4 in the morning and shit
    I had a altercation down in Florida, I threw his face on the floor in the shit
    Fuck a bitch, though, huh
    Y'all ain't want us before we rich, ho
    I can't go back to this shit
    I need a castle and shit, I'm on some Dracula shit
    I used to have to heat up pans of water to shower
    But y'all don't know half of this shit, no
    I shoot dice, yeah, gamble with my life, yeah
    No invites, yeah, keep my circle tight, yeah
    All my hoes, yeah, keep that sugar spice, yeah
    For the bros, yeah, I do not think twice, yeah
    Diablo
    Stop the debate if my name isn't mentioned
    In this generation as one of the greatest
    From lyrics to cadence, I changed the way rappers rock out on them stages
    I saw people take it, and they are more famous
    So I ain't get credit, I had to be patient
    I know people hate me just by my appearance
    You motherfuckers can't be serious, ayy
    I shoot dice, yeah, gamble with my life, yeah
    No invites, yeah, keep my circle tight, yeah
    All my hoes, yeah, keep that sugar spice, yeah
    For the bros, yeah, I do not think twice, yeah
    I shoot dice, yeah, gamble with my life, yeah
    No invites, yeah, keep my circle tight, yeah
    All my hoes, yeah, keep that sugar spice, yeah
    For the bros, yeah, I do not think twice, yeah

  • Gauinsane
    Gauinsane 7 днів тому +3

    I've been bumpin his songs since 2010 man when i was a kid. He's still underrated af. Man he dropped some real shit back in the day, he's going soft after he dropped bloom. Need old est mgk back, biatch.